Mörkt ute!

Hejsanhoppsan allihopa!
Igår blev det riktigt sent för att vara jag, det började med att jag och Christoffer kollade först 13 snart 30 och sedan Heartbreakers, riktigt bra filmer! Dock så hann klockan bli 04 innan vi gick och lade oss.
Steg upp vid 11 och åt frukost, väckte Christoffer och legade och läste Illustrerad Vetenskap med honom bakom ryggen, halvsovande.
Dammsugat och pluggat matte. Spelade lite Left 4 Dead och fastnade framför datorn. Så nu när jag  kollar utanför fönstret så är det blått utomhus eftersom klockan är 15 och jag bor ovanför polcirkeln. Längtar till ljuset och våren!

Fick min studentklänning i fredags. Den var jättefin och passade bra.

Under veckan som kommer så är det först Matte prov på tisdag (Kap 2 i kurs C) och på onsdag så ska vi på högskole information i Gällivare, så de blir med Buss från skolan vid 07 tiden -_- Jobbigt....
Kör till Junosuando på torsdag för att jobba med barngrupperna där. Och samma dag åker Christoffer till Luleå för att jobba under helgen. SÅ hinner inte träffa han alls på Torsdag :( :( 
Menmen de är LÅNGT till Torsdag så jag hinner gosas med han tills dess.
Nu ska jag åter ta tag i matten så man inte blir underkänd på provet.
Ha de bra allihop!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0