Less....

Är så sjukligt less på att matte går så dåligt för mig. De första 6 talen jag räknade gick bra, men så fort jag kom till polynomfunktioner och derivata så går allt åt skogen. Halva talet blir rätt andra delen vet jag inte hur jag ska lösa. SMÅTT less. Så nu har jag helt tappat formen och har 3 tal kvar att räkna. Det känns som att ett IG är på gång på provet.
Just nu lugnar jag mig med Rammstein och Sonata Arctica. Annars skulle jag skrika ut i frustration... -_-
Jag tror jag ger upp matten för idag. Dessutom har jag druckigt för mkt kaffe idag eftersom jag är så trött. Så nu är jag skakig som sjutton  och mår illa. Kommer INTE  gå bra att borsta tänderna och sova i kväll. Hatar min mage ibland... Nåväl har i alla fall magsyredämpande medicin..
Jobba med Miniorerna imorgon, direkt efter skolan. Men man behöver pengar så.
Aja, Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0