Helg utan Älskling

Tjolahopp!
Ja denna dag har känt vääääldigt lång och  klockan är ändå bara 18. Har städat idag, äntligen lite renare! Dock lyckades jag göra en propp i dammsugaren (tips, dammsuga inte upp hö och spån ^^ ) Har också lyckats svara i telefonen med ett  "MHM?!" för jag trodde det var någon annan som ringde, men de visade sig vara MUF norrbottens ordförande också Christoffers kompis. Snacka om att jag kände mig oförskämd.
Har även kollat klart Code Geass, sorligt slut som i de flesta animér. :P Lyssnar just nu på musik och undrar vad jag ska äta till middag. Men om 21 h så är jag med min älskling igen och de är de enda som betyder nått.
Något mer... Hmm.. jag skulle ha varit med Lydia och Nina men jag orkade helt inte, kändes som att jag helt enkelt ville vara ensam och städa och ta de lugnt. VIlket jag också gjort.
Ska försöka plugga lite också, har ca 70 sidor kvar på "Thérèse Raquine" en halv dålig bok. Alldeles för mkt analys av Émile Zola. Sedan har jag också rättskunskaps prov på onsdag.. Och så ska jag försöka få gjort lite på Psykologi arbetet med Nina.
Menmen..
Leona Lewis - Footprints in the Sand. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0