det har varit en låååång dag

Klockan är 21:36 thailänsk tid och vi sitter på hotellet Swasdee i Bangkok. I Sverige är klockan 15:37.
Denna dag har varit mycket lång. Steg upp i Luleå klockan 6 på morgonen och for till Kallax för att flyga till Stockholm. Resan dit gick snabbt och bra och framme i Stockholm växlade vi pengar och steg sedan ombord på ett flyg från Thai Airways. Måste bara säga… VILKET SERVICE! Vi fick 2 måltider, middag och frukost. (tog 10-11 timmar att flyga) Sedan bjöd de på dricka lite då och då (vissa blev smått packade, inte jag då, de bjöd inte åt mig) och vi kollade 3 filmer. August Rush, Enchanted och en tredje som handlade om en gravid ung tjej som vill adoptera bort barnet. Alla filmer var helt ok, tyckte bäst om Enchanted. Men de var rätt så drygt att flyga så länge, och jag kunde inte heller somna, min kropp var typ helt hyperaktiv.
Kom fram till Bangkok klockan 6:36 (thailänsk tid) sen dess har vi varit i farten nästan hela tiden. Efter flyget for vi till en Wedding Studio, en bröllops fixare med endast typ transvestiter/bögar som ville ta Stoffe ifrån mig, speciellt en riktigt skum en. Aja, där satt vi väl i 3 timmar kanske och prövade och diskuterade vad vi alla skulle ha på oss på det Buddistiska bröllopet. Fick pröva nå sultanbyxor som såg smått roliga ut. Har dock inge bilder på det. Sedan var bögarna lite smått förvirrade över mina mått och funderade hur nått skulle kunna passa på mig, de menade att jag hade stora boobs. ^^ Men sen av någon riktigt ”underlig” anledning kom de fram att jag fyller 18 idag (26 mars) så bögarna fixade tårta och ljus. De har jag dock bild på. De var smått genant att alla sjöng åt mig.
Vidare nu. Vi for sedan till hotellet där vi sov ett par timmar för att sedan fara ut och shoppa. Jag köpte ett par shorts och en fin vinröd klänning. Bilder!! Åt på McDonalds, och nu så sitter jag och stoffe på varsin säng och jäser. De tog typ 2 timmar att fara in till centrum av Bangkok pga rusningstrafiken, men de var inte så farligt för de fanns AC i taxin vi åkte med. Btw, klänningen kostade 550 Bath = 110 kr och shortsen 50 kr. Billigt och bra!
I morgon ska vi fara ut och shoppa igen. Men nu ska jag skriva lite mail åt pappsen. Ha de bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0