Joyeux Noël

Vilken "underbar" morgon jag har haft. Vaknade av att telefonen ringde och min kära far frågade när han skulle hämta mig. När ljuset gick upp för mig insåg jag att jag skulle ta blodprov idag (igen, tredje blodprovet på en vecka, de ringde från Kiruna sjukhus och sa att mina värden, nånting med vita, antar vita blodkroppar var låga och att jag skulle ta fler prover. de ringer säkert efter jul och säger var det är som är fel på mig) så stressade med kläder och borstade tänderna för att sedan ila till bilen. Kommer dit och en manlig sköterska tar mina prover och längd & vikt. Pinsamt att säga "shit" när man inser hur mycket man väger (blev en chock, har ingen våg i lägenheten) Menmen, kommer hem och äter frukost för att sedan njuta av det välförtjänta lovet.
Dock har jag ont i halsen och inser att jag börjar bli sjuk. Ibland kan man bara hata att man måste äta cellgifter och få dåligt immunförsvar :( Skall dock inte klaga, utan dem hade jag mått mycket värre.
Två dagar till jul, längtar till maten och stämningen. Känner saknad av Rita och Nathalie och min syster med familj.
Aja, God Jul och GOTT NYTT ÅR!
Bonsoir / Kaj

Kommentarer
Postat av: S

Hej kajsa, tråkigt att läsa att dina värden är neråt och det där med vikten. Jag har ett supertips till dig då :P skippa chipsen du mumsar i dig just nu när du läser detta och gå till gymmet med darling :) fast egentligen.. vem ids göra det på julen? "fuck that" XD.. Nu är man framme i sthlm och ja, vi har redan haft familjegräl :P första på de senaste 8åren! jag verkligen hatar sånt (vem gör inte det?)

2008-12-22 @ 17:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0