Från Hua Hin till Lop Buri

Dags att uppdatera bloggen. Det var ett tag sedan jag gjorde det.

Är i Lop Buri nu, en bit norrut från Bangkok. Igår (1 april) åkte vi bil hela dagen. vi började i Hua Hin vid klockan 11, kom fram till Lop Buri och Yuys hem klockan 21. En rätt så långtråkig dag, men det skulle nog inte vart roligare i skolan.
Men vi ska vara här tills 7 April då vi åker till Phuket. Men nu på lördag, tror jag, är bröllopet.

Just nu bor vi i en "svit" för 800 bath / natt (800/5 = svenska pengar) här finns två dubbelsängar, stort kylskåp,en ödla, en massa myror och lite spindlar. Allt för alla smaker. Kollar på fransk tv. Ganska lugnt egentligen.

Sedan jag skrev här senast har vi varit på flodmarknad, åkt bil, handlat, åkt bil... druckit lite kall öl (är 18 nu så ;) Mitt egna val)  suttit lite på msn också.

Men otroligt  vad varmt de har varit idag. Har svettats som en gris och har en massa mygg och knott bett. Sov ute i landsbygden igår så.

Men nu ska jag ta minn medicin ( har blivit förkyld) och så. Cya!

Kommentarer
Postat av: Mingla ♥

Är du duktig på bloggdesign? hade behövt lite hjälp i så fall :)

2008-04-02 @ 16:50:29
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: S

Lägg upp bilder på nätet så vi får se :)

2008-04-02 @ 19:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0